אין אויר
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! לפני כחודש הרגשתי מין תחושה מציקה שאין לי אוויר, הכוונה שאני מרגיש כאילו אוויר לא רוצה להיכנס אליי, אלא זה אני שצריך להכניס אותו בכוחות עצמי. ובגלל זה גם אני מפהק לתועלת העניין כדי שיעזור, וכל כמה דקות אני עושה מין שאיפה ונשיפה, יש לציין לםני כחצי שנה עברתי את אותו עניין, אבל הוא חלף די מהר! מה שכן, כרגע שאני עושה פעילות כמו ריצה במהירות 11 קמ"ש אני מרגיש שאני לא מסוגל מבחינת אוויר, לפני כן לא הרגשתי דבר זה! מה זה העניין הזה? י קראתי שזה קורה לאנשים שנתקפו בחרדה, אבל אני לא המקרה הזה!
נשמע כמו חרדה אבל אפשר לעשות בדיקת ריאות גם וכן של סטורציה מזמין אותך להמשיך להתעדכן על תחומים ברפואה מדעית וגם רפואה טבעית בעמוד הפייסבוק שלי : ד"ר מיכאל ויינפאס