ברזל ונקסיום
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 41 סובלת ממערכת עיכול רגיזה שנים לפני 5+שנים בוצעה קולונוסקופיה שהייתה תקינה. ופפני כחודשיים גסטרוסקופיה-נמצאה דלקת קלה. במקביל מטופלת בנקסיום כבר 4 חודשים לטיפול בצרבות. (כרגע 40 מ"ג ביום). לאחרונה אני עייפה מהרגיל ובעקבות בדיקות דם נמצא המוגלובין גבולי 11.9 פרטין גבולי 14. וברזל נמוך 30 שהקו התחתון הוא 60. הבנתי שיש קשר בין הירידה בחומציות לספיגת הברזל-אז מה יעזור שאקח תוסף ברזל? למי לפנות? האם המצב מאוד חמור? האם זזו אנמיה? בברכת תודה המודאגת...
סותרי החומצה פוגעים כנראה בספיגה אבל לא פוגעים כליל ולכן תוספת כן תעזור מזמין אותך להמשיך להתעדכן על תחומים ברפואה מדעית וגם רפואה טבעית בעמוד הפייסבוק שלי : ד"ר מיכאל ויינפאס