עייפות
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור אני חייל בן 19 בשירות צבאי כעת אני בגימלים בעקבות ניתוח סינוס פילנודי. לפני גיוסי לצבא הרגשתי עייפות רבה במשך חודשיים 3 פניתי לרופא המשפחה אשר הפנה אותי לבדיקות דם רבות הכל היה תקין מלבד רמת ה TSH שהייתה טיפה מעל הנורמה כאשר ה FT4 והנוגדנים היו תקינים לגמרי הרופא אינו המליץ על טיפול רפואי באלטרוקסין אלא לעשות הרבה פעילות גופנית וכדומה. כאשר התגייסתי כבר לצבא העייפות פחתה ולא הרגשתי עייף כלל. כיום כאשר א ני בגימלים העייפות חזרה במידה רבה אני כל היום מול המחשב ועייף במהלך שעות היום כאשר אני יושן 10 שעות בממוצע ביום. נבדק רמת ה TSH והכל נמצא תקין בבדיקות דם מה עליי לעשות דוקטור ?
עניתי לך בפורום השני
איזה פורום?
דיברתה איתי בפייסבוק וההודעה שם נמחקה אז ארצה לשמוע מה דעתך בנושא הטיפול