אולטרהסאונד
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לפני 3 חודשים התחילו לי כאבים חזקים בשני צידי הצוואר,הלכתי לאורטופד הוא הפנה אותי לפיזטרופיה שבצעתי חודש,הפיזיוטרפיסטית אמרה לי שהיא חושבת שיש לי דלקת בבנקודה שבדיוק באצמצע גב העליון מתחת לצוואר(הטיפול בפיזיוטרפיה לא עזר בכלל) ,הלכתי לכירופרקט במשך כמה שבועות ונעלמו לי הכבאבים,אך לפני 3 שבועות התחיל לי כאב חד מאוד באמצע גב העליון שנמשך כמה ימים והופסק וחזר שוב היום,האם באולטרהסאונד אפשר לבדוק האם יש דלקת או שצריך בדיקת MRI??
אולטרסאונד מספיק דלקת היא מושג במקום כאב/עומס לא תמיד זה בכלל נראה בבדיקה זו או אחרת מזמין אותך להמשיך להתעדכן על תחומים ברפואה מדעית וגם רפואה טבעית בעמוד הפייסבוק שלי : ד"ר מיכאל ויינפאס