הרפס זוסטר?
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בן 43. לפני כשנה וחצי התקף ראשון של הרפס זוסטר בעין ימין. עבר ללא סיבוכים. לפני חמישה ימים, התחיל כאב עמום דומה מאחורי עין שמאל. לא נמצא דבר בבדיקת עיניים. אח"כ עבר לאחורי עין ימין, ובמקביל מסביב לשיניים, פעם בשמאל ואח"כ בימין. כאבים לא חזקים במיוחד. לא הופיעו פצעים על העור. האם מדובר בהתקף קל של הרפס זוסטר, או משהו אחר? האם לקחת כדורי זובירקס? קבלתי תשובות סותרות מרופאים שונים.
אישית אני לא חושב כי הרפס זוסטר יושב על דרמטום שזה מסלול עצבי מאוד מסויים ורק שם אולי התפשטו כאבים עצביים נגררים אנ לא הייתי נותן לך זובירקס מניעתי כן הייתי מנסה ליריקה לכאבים העצביים אתה צריך יעוץ של רופא עיניים ורופא עור בהצלחה מזמין אותך להמשיך להתעדכן על תחומים ברפואה מדעית וגם רפואה טבעית בעמוד הפייסבוק שלי : ד"ר מיכאל ויינפאס