בית שחי
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר אני משתמשת בחאלבלין דאודורנט לנשים ועדיין יש לי טיפה ריח לא נעים אך לא חריף זה מחזיק לשבוע מה הסיבה לריח אולי כי אני שמה הרבה מאוד או להחליף ואם כן למה להחליף ומה המומלץ ? מה הסיבה אגב תודה רעות
לקריאה נוספת והעמקה
לבדוק תזונה ולפנות לרופא עור מזמין אותך להמשיך להתעדכן על תחומים ברפואה מדעית וגם רפואה טבעית בעמוד הפייסבוק שלי : ד"ר מיכאל ויינפאס
השאלה מה הסיבה לתופעה ומה אתה נמליץ לפני רופא עור?
אבל רציתי לדעת מה הסיבה לתופעה ומה הפתרון לפני רופא עור אולי אני שמה הרבה? תודה