תקועה ששי שבת אודה לתשובה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מאחר ובדקתי בפורומים של א.א.ג. והפורומים שם די תקועים , אין תשובות, אולי תוכל לענות לי על השאלה. ביום רביעי השבוע ה-13.3 ביקרת אצל רופא א.א.ג והוא מצא שיש שעווה באוזן ימין ונתן לי טיפות ל-5 ימים ear clear להמסה ומניעת פקקי שעווה. היום שה היום השלישי שאני מזלפת, וכל יום האוזן נסתמת לי יותר ויותר כלומר לא רק שאין שום פעולה (לא יוצא כלום) אלא התחושה היא שהכל נשאר שם תקוע כולל הטיפות ומשעה לשעה אני ממש מרגישה שמתחרשת. לא יודעת מה לעשות, עד יום ראשון. האם להמשיך ולהזליף? או להפסיק? אודה לכל תשובה שבת שלום
שמע שצריכה הסרה פיזית של השעווה רוב רופאי האף אוזן גרון מוציאים במרפאה את הדונג בהצלחה מזמין אותך להמשיך להתעדכן על תחומים ברפואה מדעית וגם רפואה טבעית בעמוד הפייסבוק שלי : ד"ר מיכאל ויינפאס