מעכב של מחלת NF1
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר אני כיבלתי תיפול הקרנתי למוח בגלל גידל מניגיומה לפני חודש אופנתי למיפוי מוח ספקט וזה התוצעות הים הפשר הסבר בבקשה הודגמה פרפוזיה מוחית בלתי הומוגנית וירודה דו צדדית המידה מתונה האזורים הפרי אטליים םראסגיטליים ובנוסף בבמיספרה הימנית האזורים מזייוטמפורלי ואינפרופרונטלי משאמל ללא ממצאים ברורים נוספים כמו כן יש לציין ירידה אסימטרית צרברלית קלה מימין השנויים הנ ל בלתי ספצפיים וייתכנו גם על רקע הטראומה הידועה על רקע צרברו וסקולרי או ניווני יש צורך מעכב של מי פי מוח ספקט דר הים תוכל בבקשה לאסביר לי בהרך מה שנכתב אני לוכח תרופו ללחץ דם אוסקר 50 מליגרם קרדילוק 2.5 לקורסטרול 40 מליגרם לירקה 150 מילגרם 3 פהמים ביום זריקות של B12 וקדור 1 תחת לשון ולנטון 30 מילגרם בבדיקת של MRI מוח לפני חודשיים תהליך תופס מקום המקבל הדרה המתאים למנגיומה אותות פתולוגים בחומר הלבן גם בקורפוס קולוזום קימיים אותאו אותו פתלוגים בדרכי ראיה תוך מוחיים יש עיבוי שרירי הארובה תודה דר
את הקרנה קיבלתי לפני 3 שנים
שלום דר הים השר לקבל הסבר בקשר לבדיקה של המיפי מוח ספק תודה