דלקת בדרכי השתן
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
תינוקת בת 7 חודשים היתה עם יומיים וחצי עם חום 40 ירד בעזרת אקמולי. בבדיקת שתן בקטיולוגיה יצא pseudomonas aeruginosa גדול מ 100,000 ו- All isolates sensitivity. בבדיקת שתן כללי יצאה תקינה. לציין שהילדה היתה כל הזמן חיונית אכלה יפה, ללא הקאות או שלשולים. האם זה מסוכן ואיך מטפלים בבעיה?
למה אין תגובה
צירוף החום והתרבית מחייב אותך להגיע לרפוא לקבלת טיפול והערכה רפואה שלמה מזמין אותך להמשיך להתעדכן על תחומים ברפואה מדעית וגם רפואה טבעית בעמוד הפייסבוק שלי : ד"ר מיכאל ויינפאס
גם אני נותנת אקמולי וזה עושה את העבודה. נדמה שגם אצלך הכול בסדר והילדה 'חיונית' כל הזמן..