תרתור של מטופלים
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מי יכול להסביר למה מכבי מתרתרת מטופלים עם כאב נוירופטי שהם כך סובלים מכאבים הם גם סובלים מפקידים של הנהלת מכבי שלא נותנים הקלה לרכישת תרופות כמו LYRICA וSIMBALTA עקב הנוהל המטופש
לקריאה נוספת והעמקה
מכיר הסוגיה מקרוב מהצד השני של השולחן/מסך אני רופא עצמאי שנותן שירותי רפואת משפחה לקופה לפי הנהלים שלהם אין לי שום השפעה על הנהלים בכל אופן, רכוש את התרופה המעודפת של מכבי, נסה חודש ואם לא יילך כבר יהיה קל לאשר לך התרופה השנייה מזמין אותך להמשיך להתעדכן על תחומים ברפואה מדעית וגם רפואה טבעית בעמוד הפייסבוק שלי : ד"ר מיכאל ויינפאס