LH-FSH
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בן 38 ביצעתי בדיקה הורמונלית ורציתי לברר לגבי התוצאות דלהלן: (FSH 3.12 MIU/ML ( 1.20- 16.00 (........*) (LH 1.54 MIU/ML ( 1.10- 9.00 (........*) (PROLACTIN 313.54 M/UL ( 50.00- 280.00 *(.........) (TESTOSTERONE 7.33 NMOL/L ( 5.80- 28.00) (........*) (FREE TESTOST. 8.68 PMOL/L ( 8.00- 90.00) (........*) א. הפרולקטין יצא קצת גבוה, אבל אולי זה כי הבדיקה לא בוצעה לאחר מספר שעות שאני ער. ב. כל שאר הערכים נמצאים בקצה התחתון של הנורמה, האם זה תקין ? יש לזה משמעות כלשהי ? ג. האם טסטוסטרון ברמה כזו מתאים לגיל 38 ?
אני הייתי חוזר לך על הבדיקות עוד פעם טוסטסטרון קצת נמוך פרוטלקטין לא גבוה מספיק כדי לעשות מזה אבחנה כדאי להמשיך בירוא עם רופא אנדוקרינולוג הפנייה מרופא המשפחה שלך מוזמנים להמשיך להתייעץ ולהתעדכן בעמוד הפייסבוק שלי : " ד"ר מיכאל ויינפאס רופא מומחה