הנגאובר
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אהלן, אני בן 15, אני בדרך כלל לא שותה וכשאני שותה אז לא הרבה, אבל ביום שבת האחרון שתיתי הרבה וגם הקאתי, בראשון כל היום היו לי בחילות ועדיין הייתה לי הרגשת סטלה, עייפות, קושי בריכוז וחשיבה איטית. מיום שני עד עכשיו אין לי כמעט בחילות אבל יש לי עדיין את העייפות והסטלה וקשה לי להתרכז, למרות שאני מרגיש לאט לאט שאני יותר ויותר פיכח, אבל התהליך הוא מאוד איטי. זה עדיין הנגאובר או שזה משהו אחר?
מאוד יכול להיות שכן הכי חשוב זה ...............לשתות הרבה מאוד מים מוזמנים להמשיך להתייעץ ולהתעדכן בעמוד הפייסבוק שלי : " ד"ר מיכאל ויינפאס רופא מומחה
מעולה, תודה רבה! כבר התחלתי לפחד אבל הרגעת אותי :)