דלקת גרון כל חודש
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בני בן ה 5+ לוקה בדלקת גרון חמורה עם חום גבוה כמעט בכל חודש עד חודשיים. ב 3 הפעמים האחרונות אובחן סטרפ A, הפעם אין לו כנראה כנראה סטרפ A, אך אתמול היה לו 40 מעלות בפה. הגרון מאד נפוח ואדמומי. הוא אינו אפתי ומטופל בנורופן ואקמולי להורדת החום. השאלה שלי, האם ניתן לעשות משהו בכדי שלא יהיה חולה בתכיפות שכזו? בתודה מראש, תומר.
לקריאה נוספת והעמקה
לשקול הסרת שקדים עם רופא אף אוזן גרון לשקול טיפול צמי מעודד מערכת חיסון מוזמנים להמשיך להתייעץ ולהתעדכן בעמוד הפייסבוק שלי : " ד"ר מיכאל ויינפאס רופא מומחה
לקריאה נוספת והעמקה