קשר בין מחלות
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בריאה בדרך כלל, פעילה ואנרגטית. לדאבוני חטפתי ואין לי מושג איך את הוירוס המעצבן הזה של מחלת הנשיקה. (אומת בבדיקת נוגדנים). חום גבוה כבר 10 ימים, בלוטות לימפה נפוחות, כאב גרון, עייפות ותשישות. במהלך שיטוטיי באינטרנט מצאתי כי לעיתים וירוס זה גורם ללימפופה ... האם הבנתי נכון ???? מהם המלצותייך באופן כללי לטיפול בשלב הפעיל של מחלת הנשיקה ולאחריה ? האם הקשר בין מחלות אלו הוא נכון והאם בשלב זה יש מה לעשות??? איך ניתן לבדוק זאת ? לתשובתך מאד אודה.
הטיפול הוא שמנרי הווה אומר מנוחה שתייה מרובה רוב האוכלוסיה נדבקה במחלת הנשיקה ולרוב האוכלוסיה אין לימפומה מוזמנים להמשיך להתייעץ ולהתעדכן בעמוד הפייסבוק שלי : " ד"ר מיכאל ויינפאס רופא מומחה