הרעלה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אתמול שתיתי מים ממתקן, לכוס היה ריח מוזר ולמים טעם שונה. לא התייחסתי באותו רגע אלא שעכשיו גיליתי שהיה בכוס חומר הדברה. אני לא יודע איזה חומר, אולי קיי- 300 אולי סוג אחר. באותו היום אני זוכר שהרגשתי לא טוב. בנוסף, באותו יום, עברתי גם חיסונים לחו"ל. אני טיפה חושש מנזק כלשהו. האם יש סיבה לדאגה, או איזשהו משהו שאפשר לעשות למרות הזמן שעבר. תודה ויום טוב.
לקריאה נוספת והעמקה
לא רואה מה אפשר לעשות כרגע להרבות בשתיית מים לינוקי הגוף מוזמנים להמשיך להתייעץ ולהתעדכן בעמוד הפייסבוק שלי : " ד"ר מיכאל ויינפאס רופא מומחה