תוצאות בדיקה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב בבדיקות המעבדה שלי התקבלו תוצאות חריגות : White blood cells - 4.2 MCH 26 Eosinophilis 5.8 HDL cholesterol 34.6 Calcium 8.2 Urine erythrocytes 25/ul אשמח לקבל ייעוץ מה המשמעות של התוצאות
ספירת הדם אינה חרגישה צריך ללבדוק מה הספירה בד"כ כדי לדעת איך להתייחס כולסטרול טוב שמעט נמוך - יין אודם ופעילות גופנית מעלים אותו כדוריות דם בשתן - לחכות לבדיקת מיקרוסקופ - אפשר לחזור עליה שוב מוזמנים להמשיך להתייעץ ולהתעדכן בעמוד הפייסבוק שלי : " ד"ר מיכאל ויינפאס רופא מומחה "
תודה ד"ר על תשובתך המהירה לא הבנתי את כוונתך , אם ספירת הדם ברך כלל תקינה מה המשמעות שהפעם היא נמוכה ? מה לגבי הסידן ? ובדיקת המיקרוסקופ האם עלי לדרוש אותה או שהיא מבוצעת בכל מקרה ?