חום?
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני כבת 44 ובשלושת הימים האחרונים , יש לי הרגשה של אי נוחות בגוף והרגשה שיש לי חום לכן מדדתי חום בפה , והטמפרטורה נאה מ36.7 ל37.3. החלטתי לתומי למדוד חום בצורה רקטלית , והטמפרטורה נאה בין 37.4 ל37.8 . האם יש לי חום או אין לי חום ? לפי איזה מדד הולכים ? האם מדידת חום בפה היא מידע אמין ומספיק כדי לבדוק אם יש לי חום .. (כלומר , האם אפשר לוותר על המדידה הרקטלית? ) בתודה מראש:)
לקריאה נוספת והעמקה
מדידיה רקטלית גובהה ב 0.6 צלזיוס ממדידה בפה הערכים הם גבוליים לא ממש חום מוזמנים להמשיך להתדיין ולהתעדכן בעמוד הפייסבוק שלי : " ד"ר מיכאל ויינפאס "