שפעת נמשך כחודש
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב לכם. אני נדבקתי מקרובים ב שפעת ב20/01/2013. בדרך כלל כאשר אני חולה אין לי חום פרט שפעת הנוכחי. עד היום יש לי שיעול ו בערב חום 37.5 (4 ימים הראשונים של המחלה היה לי 38.5.). הייתי אצל א.א.ג. ו קבלתי 3 בקבוקים נגד שיעול ו אצל רופא משפחה לא קבלתי שום תרופה. אנו חיים ב מאה 21 ו אני משלמת עבור בריאות ו מרפא את עצמי ב סירופים,מרקים ו עושה אינהלציות לפני שינה.הייתי רוצה לדעת מה התרופות ש עוזרות לפתור הבעיות הנ"ל. אולי אתה מכיר רופא טוב מאיזור בת ים. P.S. יש לי אלרגיה ל PENICILLIN ו NUSSIDEX. אשמח על התשובה המהירה. תודה מראש, נלי
כדאי בצע צילום חזה וספירת דם אם המחלה חיידקית אז אנטיביוטיקה אם ויראלית אז ויטמין סי ופרוטק/חיזוקית במינונים גבוהים מוזמנים להמשיך להתדיין ולהתעדכן בעמוד הפייסבוק שלי : " ד"ר מיכאל ויינפאס "