דלקת בשתן ללא סימפטומים
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר ויינפאס, לפני כשנה עשיתי בדיקת שתן (כחלק מבדיקות כלליות ושגרתיות) שבה התברר שיש לי דלקת בשתן. התוצאה הייתה: cell/µl - 25. אבל מכיוון שלא הרגשתי שום סמפטומים של דלקת לא עשיתי עם זה כלום. עכשיו, לפני כשבועיים, שנה אחרי אותה בדיקה התוצאה מראה: cell/µl - 150. אבל עדיין אני לא מרגישה שום סמפטומים של דלקת. (רק אחרי בירור מסוים הבנתי שמדובר בדלקת). השאלה שלי היא מה המשמעות של תוצאות הבדיקות ומה עושים במקרה כזה של דלקת לכאורה אבל ללא סימפטומים? האם זה מצריך טיפול מסוים והאם זה עלול להיות מסוכן באיזשהו אופן? תודה ושבוע טוב.
בשתי הבדיקות התרבית שלילית.
עושים תרבית שתן אם תקינה אז לא עושים דבר מוזמנים להמשיך להתדיין ולהתעדכן בעמוד הפייסבוק שלי : " ד"ר מיכאל ויינפאס "