זרם ביד
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בת 55, בריאה, ללא שום בעיות רפואיות, לא נוטלת שום תרופה ולא בעודף או תת משקל. אוכלת בריא, פעילה ובגדול הכל בסדר גמור. לאחרונה יש לי תחושה של זרם בכף היד (למשל כשאני שוטפת כלים אני מרגישה את זה). גם בשינה אני חשה בזררמים וזה מפריעה לי מאוד לישון. יש נקודה בגב (תחת לשכמה) שאם לוחצים שם או מעסים לי את האיזור אז הזרם בכף היד נעלם. מה זה יכול להיות? ומה הטיפול? חשוב לי לציין שאיני מעונינת לקחת תרופות. תודה
נשמע כמו לחץ על עצב , שגורם לתחשות אלו ממליץ - בדיקת אורטופד ולפי המלצתו בדיקת סיטי עמוד שידרה או EMG של היד בהצלחה מוזמנים להמשיך להתדיין בעמוד הפייסבוק שלי : " ד"ר מיכאל ויינפאס "