היי
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 20 ואתמול מדדתי לחץ דם (לאחר הליכה מהירה של כ 8 דק') והלחץ דם היה 139/79 ד 102, האם ההליכה המהירה השפיעה על הבדיקה? ואם לא האם זה טוב ? והיום מדדתי ויצא לי 116/77 ד 71 . בנוסף עשיתי בדיקות דם - DHEA SULPHATE - יצא לי 446 שזה חריגה מטווח הנורמה,זו בדיקה הורמונלית האם יתכן שזה גבוה כי היתי בימי המחזור? HCT - 35.8 נמוך WBC - 11.54 , שמתי לב שזה תמיד גבוהה אצלי , אך לא חליתי לאחרונה כלל או משהו כזה... אשמח לתגובה תודה רבה !!!
לחצי דם - נומרלי פיזיולוגי ותקין DHEA - להמשך בירור מול אנדוקרינולוג יכול להתבטא בשיעור יתר בין היתר ספירה גבוה - אם זה קבוע כל השנים- זה הנורמה שלך מוזמנים להמשיך להתדיין בעמוד הפייסבוק שלי : " ד"ר מיכאל ויינפאס "