ספירת דם
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בבדיקת דם שגרתית, קיבלתי בנתיים תוצאות חלקיות. ספירת דם יש חריגה ברמות הבאות : MONOCYTES % 9.20 % ( 2.00- 9.00) (.........)* EOSINOPHILS 1.14 K/UL ( 0.00- 0.60) (.........)* EOSINOPHILS % 16.12 % ( 0.00- 6.00) (.........)* האם זה משמעותי ? (בעיקר רמת ה - EOSINOPHILS המוגברת 16.12 כשגבול הנורמה 6 ) ואם כן, מה המשמעות של זה לגביי ?
לא משמעותי מוזמנים להמשיך להתדיין בעמוד הפייסבוק שלי : " ד"ר מיכאל ויינפאס "
קיבלתי כעת עוד תוצאות ה - CRP קצת מוגבר 6.90(דבר שלא היה לי אף פעם בבדיקות קודמות, אלא להיפך, היה תמיד קרוב לגבול התחתון) CRP 6.90 MG/L ( 0.00- 5.00) (.........)* מצד שני שקיעת הדם תקינה. על מה כל הנתונים הללו יכולים להעיד ?