בדיקות דם שיגרתיות
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רופא המשפחה שלי טוען שמכבי החליטה שבדיקות דם שיגרתיות יבוצעו אחת לשלוש שנים, פרט לבדיקות הכרחיות. פרט לבדיקות הכרחיות, לא ינתן אישור לבצע בדיקות כבעבר. האומנם ? מדוע בכל מקום מציינים שחשוב לערוך בדיקות תקופתיות למען שמירה על הבריאות, וכעת מונעים מאיתנו להיבדק ? תודה על תשובתך !
תלוי איזה בדיקות ישנם בדיקות מסויימות שלאחרונה אכן הקופה החריפה את ההגבלות לדוגמה, מי שביצע בי 12 ונמצא תקין , אין לרופא אפשרות להוציא עוד בדיקה למשך שנתיים אלא אם כן הוא מנסח במכתב את הסיבה את התשובות להגבלות אמורים לספק מנהלי הקופה ומכתיבי המדיניות , שאיני נמנה עליהם אני מניח שהם מונעים משיקולי עלות תועלת ובכסף הזה מנסים לאפשר שירותים אחרים מוזמנים להמשיך להתייעץ ולהתעדכן בעמוד הפייסבוק שלי : " ד"ר מיכאל ויינפאס רופא מומחה "