שאלות
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! 2 שאלות באותו עניין: 1) כשיש הפסקת חשמל למשך 4-5 שעות, האם נגרם נזק משמעותי לאוכל שבמקרר ובמקפיא (בעיקר לדברי חלב שבמקרר ולמוצרים קפואים שבמקפיא, כמו שניצלים ובשר) או שאפשר לאכול אותו כרגיל וללא חשש? 2) אם השארתי את דלת המקרר ו/או המקפיא פתוחות במקצת (רווח קטן של כסנטימטר אחד) למשך 4-5 שעות, האם נגרם נזק לאוכל שנמצא שם (שוב, בעיקר לדברי חלב ולמוצרים הקפואים)? תודה מראש.
לעניות דעיתי ביום לא קייצי - לא נורא אבל חייב לציין שאין זה תחום התמחותי כי אם תחום של העסוקים בתעשיית מזון מוזמנים להמשיך להתייעץ ולהתעדכן בעמוד הפייסבוק שלי : " ד"ר מיכאל ויינפאס רופא מומחה "