לחץ דם
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 41 ובחודשים האחרונים גיליתי כי אני סובלת מלחץ דם גבוה. רופא המשפחה טוען כי כרגע אין צורך בטיפול תרופתי. בבדיקות שאני עושה בבית ועשיתי מס' פעמים במרפאה לחץ הדם שלי נע סביב ה- 145/95, לפעמים אף גבוה מזה. אנשים בסביבתי הקרובה טוענים, על סמך ניסיונם האישי כי אני צריכה להתחיל טיפול תרופתי שייתכן ויסייע לי גם בהפחתת כאבי הראש מהם אני סובלת באופן קבוע (מיגרנות). יש לציין כי ברקע המשפחתי שלי אב שסבל מיתר לחץ דם ונפטר מדום לב בגיל צעיר יחסית (49). השאלה שלי היא האם להתעקש על טיפול תרופתי? והאם יש דרכים נוספות להורדת לחץ הדם כגון: תרופות טבעיות או טיפולים אלטרנטיביים דרך מרפאות מכבי טבעי?
כדאי לקחת טיפו תרופתי במינון נמוך, לעניות דעתי פעילות גופנית עוזרת להפחית לחץ דם מוזמנים להמשיך להתדיין בעמוד הפייבוק שלי : " ד"ר מיכאל ויינפאס"