אנזימי כבד
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בן 34, ברקע: היפרכולסטרולמיה, טיפול ב- SIMVASTATIN עשרים מ"ג כ- 6 שנים. כאבי ראש כרוניים, טיפול ע"י DEPREXAN כחודש. חרדות-טיפול ב- PAROXETINE כ- 8 שנים. בשנתיים האחרונות עלייה מתמשכת באנזימי הכבד GPT - 81, GGT - 92. מה הסיבה לכך ומה עושים? תודה רבה.
לקריאה נוספת והעמקה
רופא צריך לקחת סרולוגיה זיהומית + אימונלוגית כולל אנטימיטוכונדריאל ANA הוא כבר יודע מזה סונר בטן ולפי זה לפעול לפעמים רק מעקב נדרש מוזמנים להמשיך להתייעץ ולהתעדכן בעמוד הפייסבוק שלי : " ד"ר מיכאל ויינפאס רופא מומחה "