תוצאות בדיקת דם
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר ויינפאס שלום, ברצוני לברר לגבי שני ממצאים בבדיקת דם (ספירת דם) שנערכה לבני לקראת גיל שנה. כל ההמצאים יצאו בתחומי הסוגריים, פרט לפוליציטים שהיו ערך אחד לפני הסוגריים עם התוצאה 65 ומונוציטים עם ערך 0.56. כמו כן, הערך של Eosinophils יצא מעל הגבול העליון עם התוצאה 4.4. קבעתי תור לרופא ילדים, אבל עד אז, ברצוני לברר האם מדובר בתוצאות מדאיגות ועל מה זה יכול להצביע? בתודה, אילנה
לדעתי - חסר משמעות מוזמנים לדף הפייסבוק שלי : " ד"ר מיכאל ויינפאס- רופא מומחה