מה אפשר לעשות?
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני כבר כמה ימים חולה. בהתחלה זה היה רק חולשה, אחרי 3 ימים נוסף לזה כאביי גרון חזקים ואחרי יומיים נוסף גם שיעול. אין נזלת. הרופאה אמרה שזה רק וירוס. זה הגיוני שאני כבר 9 ימים חולה, כל פעם יש עוד סימפטומים והבריאות לא ניראת באופק? מה אפשר לעשות כדי להעביר את זה כמה שיותר מהר? אני לא יכולה לצאת מהמיטה ואני חייבת לחזור כבר לעבודה..
מדבקת אם זו מחלה ויראלית כדאי לזרז החלמה עי ויטמין סי אכינציאה פרופוליס אסטרגלוס קוהוש שחור