שאלות
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, יש לי שתי שאלות שאמח לשמוע את דעתך המקצועית.השאלה הראשונה היא האם אפשר להידבק בוירוס רק באוזן. אם אני נמצאת בקרבת בן אדם חולה עם וירוס והוא מתעטש ומשתעל לי לתוך האוזן האם יכולה להיות דלקת באוזן? או שוירוסים בלוע לא יכולים לעשות דלקת באוזן? השאלה השניה שלי היא שבזמן האחרון קר לי ברגליים והן קרות. ואני לא יודעת מה נכון: או שהדם לא מגיע לכפות רגליים וכתוצאה הן קרות? או שבגלל שקר הדם לא מגיע? תודה
לרוב ההדבקות היא דרך הלוע ויכולה להגיע גם לאוזן ולא לאוזן ישירות כנראה שמדובר בהתכווצות כלי דם בקור שגורמת לאספקת דם פחות טובה ברגליים - להקפיד על גרביים וחימום מוזמנים לעמוד הפייסבוק המקצועי שלי : ד"ר מיכאל ויינפאס - רופא מומחה