קור
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! אני בן 23 בחור רזה, ומשום מה אני סובל מקור בזמן האחרון, ממה זה נובע חוץ מהעניין של חוסר ברזל בדם? יש לציין שבקיץ אני מזיע יותר מאחרים בדרך כלל!!
יש לציין שבימים האחרונים כל מי שאני לוחץ לו את היד, אומר שהידיים שלי קרות ושואל אותי למה?
סביר להניח שהדבר קושר לזרימת דם פריפרית כדאי לבדוק גם בלוטת תריס וכן בירור לתסונת רנו שהיא תסמונת של התכווצות כלי הדם בידיים וייתכן ומדובר בטבע שלך ישנם צמחים ותבלינים שמשפרים זזרימת דם כמו קינמון לדוגמה גש לרופא לבדיקת העניין לעומק ד"ר מיכאל ויינפאס אתר www.refoua.co.il עמוד פייסבוק : ד"ר מיכאל ויינפאס רופא מומחה ( רצוי לעשות לייק לעמוד )