שאלה קצת מוזרה על בחילות וכאבים בחזה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, כשיש לי בחילה חזקה או לפעמים כשקר לי משום מה מלווה לכך גם כאב בחזה, ליתר דיוק באיזור השמאלי... מה הקשר בין התופעות האלו? אני בת 29, כל חיי הייתי מאוד רגישה לבחילות בין אם בנסיעות או לפעמים סתם ככה כתוצאה מחוסר שינה. אני לעולם לא מקיאה כתוצאה מהבחילות, גם כשהן מאוד חריפות. הסיבה היחידה שאני עשויה להקיא היא אם יש לי וירוס בבטן. האם ייתכן שהתשתי את מערכות הגוף שלי מרוב בחילות בגלל שאיני מקיאה? עברתי בדיקות קרדיולוגיות מקיפות והן יצאו תקינות. תודה רבה מראש.
נשמע שמדובר ברגישות אישית כמו שיש לכל אדם באיבר זה או אחר שאינה בגדר מחלה שיש אמצעים רפואיים למוצא אותה לא חושב שיש בדיקות רפואיות שיקדמו אותך כרגע זו דעתי אך תמיד מוזמנת לפנות גם לגסטרו ולשאול דעתם המלומדת ד"ר מיכאל ויינפאס אתר www.refoua.co.il עמוד פייסבוק : ד"ר מיכאל ויינפאס רופא מומחה ( רצוי לעשות לייק לעמוד )
לא בטוחה שזה הובן.. שוב תודה.