אניייייי חושבת שעשיתי אסוןןןןן!!!
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דוקטור אני אשמח לעזרה. אני בטיפולי פוריות ואני מזריקה לעצמי הורמונים כל יום בפעם הראשונה שהזרקתי יצא מצב שהחומר היה מקדימה והבוחנה היתה בצד השני עד הסוף אז הזרקתי את כל החומר ואז את כל האויר לבטן ועכשיו אני רק מבינה את המשמעות של זה כמה שזה חמור!!! זה היה לפני יומיים עלי לחשוש? אני לא ישנה בלילות מפחד!!!!!!!!
עבר כבר זמן לעניות דעתי אין צורך לעשות דבר תתייעצי גם עם הרופא שנותן לך הזריקות שווה בדיקה ד"ר מיכאל ויינפאס אתר www.refoua.co.il עמוד פייסבוק : ד"ר מיכאל ויינפאס רופא מומחה ( רצוי לעשות לייק לעמוד )