לחץ דם ועליה לגבהים
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. אבא שלי בן 70 מצטרף אלינו לנסיעה לשוייץ. בגדול אין לו בעיות בריאות רציניות אך הוא לוקח שני כדורים ביום לאיזון לחץ דם. הוא הולך ברגל לעתים תכופות ואוכל בריא ומאוזן ואין לו עודף משקל רציני (פרט כרס קטנה). אנו רוצים לעלות בין היתר לפסגות באלפים של כ 3000 - 4000 מטר. האם זה בסדר?
לקריאה נוספת והעמקה
הבעיה בגבהים קשורה ליתר לחץ דם ריאתי ולא ללחץ דם רגיל אם אינו סובל מכך אז אין בעיה אבל אישור רפואי רשמי לטויול שיוציא מהרופא המטפל שלו טיול נעים www.refoua.co.il