תחושות קור קיצוניות
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב , אני סובל מקור , אני חושב שזה החל אחרי שהיה לי עצירות וירידה במשקל, בעיקר אחרי האוכל אני מרגיש את הקור , יש לציין שבקיץ לא חם לי כלל, הדבר לא היה לי בעבר , כיום כבר אין לי עצירות ועדיין אני מרגיש קור בצורה בלתי נסבלת האם יש טיפול או בדיקה לתלונות האלו ? תודה רבה
כדאי לבדוק תפקודי בלוטת תריס וספירת דם כדאי להרבות באוכל חם ומתובל ד"ר מיכאל ויינפאס רופא מומחה אתר www.refoua.co.il עמוד פייסבוק - ד"ר מיכאל ויינפאס - רצוי לעשות לייק לעמוד