עזרה דחופה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני עשיתי ניתוח שרוול לפני שנה וחצי, כרגע אני בהריון בשבוע 20. להפתעתי בשבוע האחרון התחלתי להבחין בדם בצואה שלי, אני רואה את הדם בעיקר על הנייר אבל הוא אדום ומכיל מעין גושי דם (מזכיר מחזור). - יש להדגיש שזה רק מפי הטבעת- לכן לא חשבתי שזה קשור להריון ומצביע על סכנה או בעיה כל שהיא, אך מכיוון שזו כבר פעם רביעית השבוע שאני מבחינה בכך - רציתי לדעת האם זו בעיה מטרידה? מצריכה בדיקה דחופה? מצביע על משהו מסוכן לי או לעובר? תודה
כדאי להבדק עי רופא כירורג בשאלה של טחורים וגם עי גניקולוג בהצלחה ד"ר מיכאל ויינפאס אתר www.refoua.co.il עמוד פייסבוק : ד"ר מיכאל ויינפאס רופא מומחה ( רצוי לעשות לייק לעמוד )