נטילת אנטיביוטיקה לסינוסיטיס ובדיקת דם
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! אני צריכה לעשות בדיקת דם כללית ובין השאר לבדיקת בלוטת התריס, ואני מטופלת באנטיביוטיקה מוקסיפן 875 מ"ג מיום שלישי. השאלה היא האם אני יכולה לעשות ביום ראשון או אפילו מחר את הבדיקה או כדאי להפסיק את הטיפול קודם באנטיביוטיקה? שנית, האם באפן כללי ניתן להפסיק לקחת את האנטיביוטיקה? לקחתי בינתיים יומיים* כפול 2 כדורים. זה לא ממש קריטי עבור סינוסיטיס.. כאב לי מאד הגרון בזמן בליעה אבל זה היה מצינון.
אם יש אינדיקציה לאנטיביוטיקה מבחינת הרופא שנתן הטיפול - להתמיד בטיפול אם מלכתחילה האנטיביוטיקה ניתנה ללא סיבה מוצדקת - להפסיק הטיפול ודאי שלי אין אפשרות לדעת מה היה אין צורך להפסיק אנטיביוטיקה לצורך בדיקת דם בעת דלקת בגוף ייתכנו שינויים בבדיקות הדם ולכן עדיף אם אפשר לבצע בדיקות דם כלליות לאחר ההחלמה ד"ר מיכאל ויינפאס אתר www.refoua.co.il עמוד פייסבוק : ד"ר מיכאל ויינפאס רופא מומחה