dermatome c2+c3 left
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
herpes zoster dermatome c2+c3 left התחלתי ללמוד את הנושא, נראה לי שזה ממש גרוע, יכולים לחיות הרבה בעיות. אומרים לי ללכת לניורולוג כבר בשלב התחלתי - עכשיו 3 ימים, כבר לקחתי 8 כדורים של זובירקס. למי אני צריכה לפנות? יש ניורולוג שמטפל בסוג זה של בעיות, מי הוא? אני תקוה שמותר לשאול את השאלה הזאת. למען האמת אני מסתדרת עם הכאב עם 4 אקמול ביום, רוב הזמן בסדר. היום הראשון היה נורא.
מצאתי את זה: http://www.health.gov.il/hozer/BZ10_2012.pdf האם אני יכולה לקבל את החיסון במצב הנוכחי , אני אשלם באם צריך? תודה רבה גדולה
חיסון לא מתאים כרגע ( לא מושכנע שהוא בכלל קיים בארץ ) הטיפול שהינך מקבל הוא טוב לא בטוח שלנוירולוג יהיה מה לחדש בייחד עם זאת יכול לפנות אליו בעניין אין התמחות בכך כל אחד לדעתי רופא עור הוא יועץ מתאים יותר לסוגיה דוקא ד"ר מיכאל ויינפאס, רופא מומחה לרפואת משפחה, גמילה מעישון ורפואה טבעית עמוד פייסבוק : ד"ר מיכאל ויינפאס מוזמנים לעשות לייק אתר www.refoua.co.il