חוסר בחומצה פולית אצל אישה מבוגרת.
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום סבתי בת 94. נוטלת מגוון תרופות. חולת כליות(טופלה פעמיים בדיאליזה בשנתיים האחרונות) נמצא לה חוסר בחומצה פולית בבדיקות הדם-5.6 כאשר הערכים הם NORMAL:Higher than 12.2 INTERMEDIATE:7.6-12.2 DEFICIENT:0.8-7.6 האם לא כדאי בכל זאת לטפל? לא הבנתי איזה סיכון יש בהשלמה של חוסר בויטמין כי זה לא בדיוק ''תרופה''. ממה שבדקתי ברשת השלכות חמורות יש לחוסר זה. מה עליי לעשות? להשלים או לא? תודה רבה
סליחה. שכחתי לציין כי הרופא המליץ לא לטפל בטענה ש ''לא כדאי סתם להעמיס על הגוף שלה'',זאת למרות שבתרופות רבות אחרות הוא דוקא כן החליט להעמיס עליה .
אני אישית כן הייתי נותן, ונותן במצבים דומים מהסביות שציינת אבל אולי יש לרופא שלך שיקולים שאיני מכיר ד"ר מיכאל ויינפאס, רופא מומחה לרפואת משפחה, גמילה מעישון ורפואה טבעית עמוד פייסבוק : ד"ר מיכאל ויינפאס מוזמנים לעשות לייק אתר www.refoua.co.il