דופק גבוה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בן 38 בריא בדרך כלל-מטופל באלטרוקסין-אך מאוזן לחלוטין כרגע אני סובל מדופק גבוה בממוצע לאחר מספר בדיקות 80 לחץ דם תקין 120/80 מה הסיבות מה אלי לךעשות מה זה אומר[ יש לציין שאני נמצא בלחץ נפשי אדיר אולי יש השפעה[ יש משהו מרגיע
דופק של 80 הינו גבוה כמעט כל דבר יכול להעלות דופק חום כאב סטרס נפשי ועוד אם מרגיש כי הינך סובל מלחץ נפשי גש לבירור בעניין בינתיים תוכל להעזר גם בכדורים טבעיים כדוגמת קלמנרבין או רגיעון או נרבן בהצלחה רבה www.refoua.co.il
דופק של 80 אינו גבוה בחלק מהאנשים זה הערך התקין והנורמלי כמעט כל דבר יכול להעלות דופק חום כאב סטרס נפשי ועוד אם מרגיש כי הינך סובל מלחץ נפשי גש לבירור בעניין בינתיים תוכל להעזר גם בכדורים טבעיים כדוגמת קלמנרבין או רגיעון או נרבן בהצלחה רבה www.refoua.co.il