שלום רב! אפתה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
כבר כמה ימים הרגשתי תחושה של מעיין "כוויה" בקצה הלשון, שמורגשת כשאני מעבירה את הלשון על חלל הפה. הייתה לי גם נקודה קטנה, אדומה ועגולה שראשה כגודל ראש סיכה. חברה הציעה שאולי מדובר באפתה. לקחתי טיפול ללא מרשם וביצעתי אותו. היום כבר הכאב יחסית נחלש, אבל הנקודה האדומה נעלמה ובמקומה יש מין נקדה באותו גודל בצבע לבן.. האם זו האפתה? זה נשמע הגיוני או שיש לי משהו אחר? תוך כמה זמן היא תיעלם?
אכן נשמע כמו אפתה אמור לעבור תוך שבועיים אם לא בקשי הפניה לרופא פה ולסת ד"ר מיכאל ויינפאס אתר www.refoua.co.il עמוד פייסבוק : ד"ר מיכאל ויינפאס רופא מומחה ( רצוי לעשות לייק לעמוד )