חוות דעת בנוגע לטיפול אניטביוטי לדלקת בשתן בהריון
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אשמח לקבל חוות דעת נוספת. עשיתי תרבית שתן ביום חמישי האחרון והיום קיבלתי תשובה כי הבדיקה יצאה חיובית ונמצא חיידק. רופא המשפחה רשם לי מוקסיפן 3 פעמים ביום למשך שבוע שלא התחלתי לקחת עדיין. נכון להיום הסימפטומים כמעט ונעלמו. השאלה שלי היא האם עדיין להתחיל בטיפול האנטיביוטי??? חשוב לי להדגיש כי אני בתחילת הריון (שבוע 5+). תודה מראש,
כיוון שאת בהריון אז יש חשיבות יתרה לטפל בזיהומים בשתן הטיפול שקיבלת מתאים למצב בהצלחה ד"ר מיכאל ויינפאס אתר www.refoua.co.il עמוד פייסבוק : ד"ר מיכאל ויינפאס רופא מומחה. מוזמנים להביא בלייק