כאבי בטן , קושי בנשימה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , כבר מעל שנה שאני סובלת מהתקפים עזים של כאבי בטן, מלווים בשלשולים ותחושה של צורך להקיא . כמו כן בזמן שקורה התקף כזה הדופק שלי עולה במהירות ויש לי תחושה של קשיים בנשימה והרגשה של חולשה. בחלק מההתקפים זה אפילו הגיע למצב של עילפון. התקפים כאלו מתרחשים אצלי בערך כל חודשיים . רציתי לדעת מה הסיבה להתקפים הללו? יש לציין שאני בת 21 , ועברתי בדיקות דם שיצאו תקינות , כמו כן בדיקות שתן תקינות. הלכתי מס' פעמים לרופא ולמיון ושם טענו כי הכל בסדר .. אשמח למענה בהקדם. דנה
גשי לרופא המשפחה שלך, ותחליטו בייחד על יעוץ גסטרו עם רופא גסטרואנטרולוג והרחבת הבדיקות הקשורות לתחום מערכת העיכול. בהצלחה