אולטראסאונד
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתי בת ה17 סובלת כבר חודשים רבים מהמופטיזיס באולטאסאונד שנעשה נכתב גוש רטרוסטרנלי בקוטר1.8 ס"מ ווסקולרי הטרואקוטי נלקחה ביופסיה אך בתשובת הביופסיה היה כתוב לא נלקח מספיק חומר לבדיקה אז למה בכל זאת הרופאים מבקשים רק מעקב US ? האם יכול להיות קשר בין ההמופטיזיס למיקום הגוש? תודה מראש
שאלה מעניינת איני יודע מה הרופאים חשבו מה אופי הגוש מה האבחנה קשה לי לענות לך עלייך לקבל תשובה מהרופא שעוקב אחרייך תפקידו לתת לך להבין את כל הקורה ואת כל השיקולים ד"ר מיכאל ויינפאס, מומחה לרפאות משפחה , רפואה טבעית עמוד פייסבוק : ד"ר מיכאל ויינפאס אתר : www.refoua.co.il