תוסף ויטמין די
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לרופא שלום בבדיקות דם יצא לי חוסר בויטמין די. הרופא רשם לי ליטול 1000 יחב"ל. לאחרונה הורידו כדור זה מהמדפים ויש כדורים רק של 400. שלוש שאלות- -האם עלי לקחת 3 כדורים או שני כדורים של 400 ?? -האם יש לקחת כדורים אלה 2-3 ביחד או לפזר לאורך היום ?? -האם יש מגבלות כלומר מותר או אסור לקחת אותם אחרי אכילת מוצרי חלב ?? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
עדיף 3, בייחד, אין הגבלה תזונתית אישית , מעדיף לתת טיפות , יותר קל לטפטף כמה טי]ות מלבלוע 3 כדורים עמוד פייסבוק: ד"ר מיכאל ויינפאס אתר : www.refoua.co.il