דלקת ריאות
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דוקטור ב-1/8 לילדה שלי בת שנה ושלושה חודשים התגלתה דלקת ריאות קיבלה במשך 3 ימים זריקות אנטיביוטיקה לוריד ואז עוד כשבוע אנטיביוטיקה דרך הפה מוסיפן. יש לציין שהילד מעל לשבוע ללא חום ללא שיעול מרגישה מצויין ואף מתנהגת כך. לש הדיוק אתמול סיימה את האנטיביוטיקה. ביו רביעי הקרוב אנחנו נוסעים לדרום 4 ימים. האם יש חשש שתיכנס לבריכה?בכל זאת 40 מעלות חום (ים המלח) לא ניתן להשאיר אותה בחוץ שתתייבש מחום ומצד שני אין לי גם עם מי להשאיר אותה. האם צריכות להיות לי חששות?
לקריאה נוספת והעמקה
נראה שאין מקום לחשש www.refoua.co.il