דלקת אוזניים
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום,אני כמעט בטוח שיש לי דלקת אוזניים. אומנם לא הלכתי לרופא אבל יש לי כאבים באוזן וזה מקרין קצת לאזור הפה והלסת והאוזן מפרישה מים ועוד מין חומר אחר. יש לי גם שפעת קלה. אני מרגיש שהאוזן סתומה ויש שם מים. אני בינתיים לוקח משככי כאבים ושם טיפות אוזניים דקס אוטיק. השאלה שלי היא מתי אני יכול להיכנס למים (בריכה,ים)? אני מתכנן טיול לים עוד 3 ימים לכמה ימים ואני מפחד שהאוזן תזדהם עוד והחול,האבק,המים וכו'. אז כמה זמן אני צריך לחכות עד שאני יוכל? תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
עד שתבריאי + עוד כמה ימים ותרגישי שהאוזן כרגיל www.refoua.co.il