ויטמין d
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, הרופא אמר לי שאני צריכה לקחת ויטמין d. במרשם כתוב כך: oral drops vit d3 200 iu\drp 6 טיפות פעם ביום. האם אפשר לקחת את זה בכדורים? בכדורים שרשום עליהם 400 i.u כמה כדורים לפי המינון שרשום לעיל אני צריכה לקחת ביום? תודה רבה מראש
זה יוצא 3 כדורים אפשר בטיפות פשוט יותר נוח לבחירתך
חן, שלום! הרופא שלך ממליץ לך ליטול ויטמין D בטיפות על בסיס מימי לספיגה אופטימלית. כל טיפה מכילה 200 יחב"ל, כומר 6 טיפות ליום שוות 1200 יחב"ל ליום. איילהל