עזרה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. אני בת 70,בריאה בדרך כלל.לפני שבוע יצעו לי בבית שחי כמו גולות אדומות (אעת אחרי שניה) לאחר כמה ימים גם בבית השחי השני.אחרי 3ימים עלה חום 37.6 ליום אחד.היתי אצל כירורג שאמר שזה דלקת בבלוטת הזעה ונתן לי אוגמנטחן.אתמול לקחתי כדור ראשון והיום בערב עלה לי החום ל38.2+חולשה כללית.האם החום בגלל הגולות האלו ואיך זה יתכן שהן יצאו לפני שבוע והעום עולה עכשיו.ספירת דם תקינה חוץ משקיעת דם 38.מה עלי לעשות,אני דורגת מאוד מהמצב.
בשלב זה להפסיק עם דאודורנט נוכחי להחליף לאחד ללא אלכוהול והיפואלרגי משחה אנטיביוטית מקומית בבית השחי לסיים אוגמנטין ואז לראות מה קורה ד"ר מיכאל ויינפאס www.refoua.co.il