למה בכללית כן ובמכבי לא?
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לדוקטור היקר שלום, רופאי משפחה של מכבי לא כל כך יודעים על חוק החולה הנוטה למות שאושר בכנסת ב 2005 זה לינק לכתבה מצויינת - זכות לחיות ולמות בכבוד שבאתר של קופת חולים כללית http://www.clalit.co.il/HE-IL/65Plus/tretment/lifie+with+pride/articles/to_die_with_dignity.htm?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=may30_2012 מומלץ גם: http://facebook.com/lilach.org.il
לקריאה נוספת והעמקה
יש שאלה שאמור לענות עליה? או שאתה משתף לינק עבור הקרואים בלבד ( וזה סבבה גם )