עפעף עין קופץ
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בן 49 בריא בד"כ. בזמן האחרון יש לי תופעה מוזרה של עפעף עין ימין קופץ מדי פעם ותחושה של עין כבדה . לא הייתי עושה עניין אם זה לא היה נמשך כבר שבועות. וזה די מציק. מה לדעתך זה יכול להיות? תודה
לי היה, זה נובע ממתח נפשי. כדאי להרגע ואז זה עובר. מנסיון אישי.
מתח נפשי זו אופציה בייחד עם זאת ייתכנו גם מחלות אמיתיות ממליץ בדיקת נוירולוג ד"ר ויינפאס מקבל חברי מכבי חדשים במרפאה חדשה ברמת גן בביאליק 13 תורים דרך 036738090 או דרך אתר מכבי www.refoua.co.il